دلیل قطع نشدن بخار در بخارشور

قطع نشدن بخار در بخارشور-

قطع نشدن بخار در بخارشور یکی از مشکلات این دستگاه می باشد که در تعمیر بخار شور توسط تکنسین ها متخصص ماندگار تعمیر بر طرف می گردد. در این مقاله به دلایل اصلی که موجب به وجود آمدن این مشکل می شود اشاره میکنیم.

معیوب شدن شیر برقی در یکسره کار کردن بخارشور

شیر برقی بخارشور در قسمت خروجی بولیر قرار دارد ( در بعضی ار مدل ها) و با فرمانی که به وسیله کلید روی دسته به آن انتقال داده می شودف بخار خروجی را قطع وصل می کند. زمانی که در عملکرد این قطعه اختلال ایجاد شود، ممکن است بخار بطور یکسره از بخارشور خارج می شود.

معیوب شدن پمپ دسته در قطع نشدن بخار در بخارشوی

در بعضی از مدل های بخارشور پمپی در دسته قرار دارد که بخار خروجی از بویلر در پشت پمپ دسته بخار شور نگه داشته می شود وبا فشار دادن کلید روی دسته، بخار از پشت پمپ خارج می شود. زمانی که این پمپ در اثر رسوب گرفتگی ( به علت استفاده از آب معمولی) و یا در اثر استهلاک و یا خرابی سنسور ها و برد دستگاه دچار مشکل شود در یکی از حالت ها باعث می شود تا بخار خروجی از بخارشوی قطع نشود.

برد بخارشور

در یکی از حالت هایی که برد بخارشور دچار مشکل می شود، فرمان قطع بخار (در بعضی مدل ها) به شیر برقی ارسال نمی شود و در نتیجه بخار شور به صورت یکسره بخار تولید می کند.

زمانی که برد توانایی تشخیص دستور های ارسالی از سنسورهای کف بویلر را نداشته باشد باعث می شود تا دستگاه بصورت یکسره کار کند و شدت بخار باعث شود تا پمپ دسته خراب شود و بخار بصورت بکسره از بخار شوی خارج شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code