تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی

رسوب زدایی مخزن بخارشوی

تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی | بخارشوی ها کمک بزرگی برای هر صاحب خانه ای هستند و به شما امکان می‌دهند تا از شر هر گونه آلودگی به طور موثر خلاص شوید و سطح تمیز داشته باشید. این دستگاه برای نظافت و تمیزی اغلب سطوح صاف و صیقلی فلزی، سرامیکی، چوبی، سنگی و شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که هیچ وسیله ی برقی وجود ندارد که با تمام شدن عمر مفیدش و یا خرابی قطعاتش خراب نشود، بخارشوی دلونگی نیز مستنثنا نیست و برای افزایش طول عمر خود نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد و در برخی موارد مانند خراب شدن شیر برقی نیاز به تعمیر دارد. ماندگار تعمیر جهت رفاه هموطنان در زمینه تعمیر بخارشوی، سرویس و تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی در تهران را به صورت کاملاً تخصصی توسط متخصصان مجرب ارائه می‌نماید.

بخارشوی یک وسیله برقی است که بر اثر مکانیزم تبدیل آب به بخار پرفشار و کم‌ترین اثر رطوبت بر روی سطوح، موجب تمیزی و از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها می‌شود. تقریبا ساختار و طراحی تمامی بخارشوی‌های برندها و مدل‌های مختلف یکسان است. اما بعضی صرفاً برای تمیزی سطوح وسیعی مانند زمین طراحی شده‌اند که کاربردهای خانگی و صنعتی دارند. اما بعضی دیگر به دلیل قابلیت‌ها و سری‌های مختلفی که دارند، دارای کارایی بیشتری در تمیزی سطوحی مانند شیشه، دیوار، درزها، مبل‌ها و … هستند.

تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی

تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی

عدم کارکرد دستگاه و نداشتن بخار در خروجی از جمله مشکلاتی است که به دلیل عدم کارکرد صحیح شیر برقی دستگاه به وجود می‌آید. شایعترین علت که به طور کلی موجب مختل شدن عملکرد بخارشوی می‌شود، رسوبات و آهک حاصل از املاح آب است که می‌تواند قسمت‌های مختلف دستگاه را درگیر کرده و مشکل‌آفرین شود. در تعمیر بخارشوی دلونگی اغلب مشاهده می‌شود که رسوبات ناشی از املاح آب‌های سخت، موجب انسداد شیر برقی و منافذ آن شده و موجب افت بخاردهی آن می‌شود. زمانی که از آب شهری با املاح بالا برای بخارشور استفاده شود، شیر برقی و سایر واسطه ها رسوب گرفته و با مشکل افت بخاردهی بخارشور مواجه خواهید شد.

جرم گیری بخارشوی دلونگی

رسوب زدایی شیر برقی بخارشوی دلونگی

با استفاده منظم، هر بخارشوی نیاز به مراقبت و نگهداری منظم دارد. تمیز کردن و مراقبت از بخارشوی شما بسته به مدل متفاوت است. اما به طور کلی، تعمیر و نگهداری بخارشوی راهی آسان برای محافظت از سرمایه شماست. در کل پس از هر بار استفاده از بخارشوی باید مخزن بخارشور و شیر برقی آن را که روشن و خاموش کردن بخار را کنترل می‌کند تمیز کنید. بیشترین مشکل این دستگاه این است که بعد از مدت طولانی غیرفعال بودن رسوب می‌گیرد.

با استفاده از راهکارهایی که در ادامه مقاله بیان خواهیم کرد، می‌توانید شیر برقی بخارشوی دلونگی خود را تعمیر و رسوب زدایی کنید.

محلول رسوب زدای آب و سرکه برای تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی

سرکه در رسوب زدایی بخارشوی نقشی مؤثر و کاربردی دارد و بخارشوی شما را عاری از رسوب و جرم می‌کند. برای اینکار کافیست مقداری سرکه و آب معدنی داخل مخزن بریزید و آن را روشن کنید. و منتظر بمانید تا آب مخزن خالی شود و این بسته به ظرفیت بخارشوی دارد.

استفاده از جوش شیرین

یک قاشق جوش شیرین در داخل مخزن به همراه آب معدنی بریزید. بخار شوی را روشن کنید تا آب مخزن خالی شود. این کار را چند بار انجام دهید تا دستگاه شما از شر رسوبات خلاص شود.

در صورتی که بخارشور دلونگی را رسوب‌زدایی کردید ولی کماکان مشکل بخار ندادن آن پابرجا بود، این نکته حائز اهمیت است که متخصصان مجموعه خدماتی ماندگار تعمیر با روش‌های ایمن دستگاه بخارشوی دلونگی شما را رسوب‌زدایی و جرم‌گیری کرده و با بررسی برد الکتریکی و شیر برقی بخارشوی مشکلات و ایرادات را در تعمیر بخارشوی دلونگی عیب‌یابی می‌کنند و اگر نیاز به تعویض شیر برقی باشد، آن را برای شما انجام می‌دهند.

تعمیر بخارشوی دلونگی

سخن آخر

ماندگار تعمیر انجام تعمیر بخارشوی در منزل را توصیه نمی‌کند، زیرا مداخله ناکارآمد می‌تواند به مکانیسم دستگاه آسیب برساند. این در درجه اول مربوط به جداسازی مولد بخار و شیرهایی است که نیاز به تنظیم با استفاده از ابزارهای کاربردی دارند. بهتر است به متخصصان واجد شرایطی اعتماد کنید که خدمات تعمیر بخارشوی و تعمیر شیر برقی را طبق دستورالعمل سازنده انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید طول عمر تجهیزات و قطعات بخارشوی را افزایش دهید، قوانین دفترچه راهنما را فراموش نکنید.

برای جلوگیری از ایجاد رسوب از آب مقطر یا تصفیه شده استفاده کنید.

برای جلوگیری از تغییر شکل اجزا و لوازم جانبی، شرایط نگهداری مناسب را برای دستگاه فراهم کنید.

با ایجاد وقفه در کارکرد طولانی مدت دستگاه از گرم شدن بیش از حد بخارشوی خودداری کنید.

در هر صورت ماندگار تعمیر در هر مشکل تجهیزاتی به شما کمک خواهد کرد. علاوه بر این، تعمیر و نگهداری منظم، بخارشوی را برای مدت طولانی کارآمد نگه می‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code